„PageRank”, arba trumpai tariant „PR“ – yra matematinis algoritmas, kurį „Google“ naudoja tinklapių ir puslapių reitingavimui paieškoje. „PR“ apskaičiuoja nuorodų,…
Dažnai internetinių svetainių kūrėjams kyla klausimas – ar yra „SEO“ paslapčių, kurios padėtų sukurti puikų, greitai reitinguojantį „Google SEO“. Daugelis…
Norint turėti sėkmingą internetinę svetainę, reikia pasirinkti tinkamus raktinius žodžius. Laikui bėgant, Jūs surinksite duomenis, kurie padės nustatyti, kurie iš…
Reikia žinoti kelis pagrindinius dalykus, kai kalbame apie paieškos sistemų optimizavimą ir socialinius tinklus. Sunku kokybiškai įvertinti tikslų socialinių…
Nors socialiniai tinklai nėra pagrindinis paieškos reitingo veiksnys, socialinių tinklų ir „SEO“ paieškos tyrimai rodo, kad tarp pasidalinimų socialiniuose tinkluose…
Kai turėsite galutinį raktinių žodžių sąrašą, galėsite naudoti šią informaciją daugybėje savo turinio vietų. Taigi, naudoti raktinius žodžius galite pradėti…
Terminas „semantiniai raktiniai žodžiai“ – yra susijęs su latentiniu semantiniu indeksavimu (LSI). „LSI“ - tinklalapio turinio nuskaitymas paieškoje, kurioje dažniausi…